Вітаємо відвідувачів нашого блогу. Будемо радіВашим коментарям

Вітаємо відвідувачів нашого блогу. Будемо радіВашим коментарям
Вітаємо відвідувачів нашого блогу. Будемо раді Вашим коментарям

середа, 19 липня 2017 р.

Робочий навчальний план на 2017/2018 р.р.


Комунального закладу
«Дошкільний навчальний заклад
(ясла-садок) загального розвитку №3 «Буратіно»
Чумаківської сільської ради

Робочий
навчальний план

на 2017 - 2018 навчальний рік



СХВАЛЕНО
педагогічною радою
протокол №1 від 25.08.2017р.
 









 








Пояснювальна записка

          Робочий навчальний план комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад(ясла-садок) загального розвитку №3 «Буратіно» Чумаківської сільської ради на 2017-2018навчальний рік складено відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 № 446, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.05.2015 за № 520/26965, листів Міністерства освіти і науки України від 16.06.2016 № 1/9-315 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році», від 12.08.2016 № 1/9-432 «Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році», згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 12.05.2012 № 615, Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.04.2016 за № 563/28693.
        Дошкільний навчальний заклад загального  розвитку здійснює освітньо-виховний процес за еколого-природничим напрямом.
      Виконуючи Закон України «Про мови», заклад працює в україномовному режимі.              
У 2017-2018 навчальному році у закладі працюватимуть:
   1група раннього віку (2-3р.);
   1група молодшого дошкільного віку (3-4р.);
   1група молодшого дошкільного віку (4-5р.);
   1група старшого дошкільного віку (5-6(7р.р.)).
Для реалізації Базового компоненту дошкільної освіти в усіх вікових групах використовується комплексна освітня  програма  «Дитина в дошкільні роки», комплексна освітня програма (наук. кер. – Крутій К. Л., авт. колектив – Богуш А.М., Грицишина Т.І., Дем`яненко О.Є. та ін.) – нова редакція 2016 року.
Для реалізації діяльності*:
за освітньою лінією «Ознайомлення із соціумом» використовується парціальна програма «Вчимося жити разом», програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років (авт. – Піроженко Т. О., Хартман О. Ю.);
за освітньою лінією «Ознайомлення з природним довкіллям» використовується парціальна  програма  «Україна – моя Батьківщина», авт. – Кичата І.І., Каплуновська О.М. Палець Ю.М., за наукового редагування Рейпольської О.Д.;
за освітньою лінією «Художньо-продуктивна діяльність (музична, образотворча, театральна тощо) використовується парціальна  програма  «Радість творчості», програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку (авт. – Борщ Р. М., Самойлик Д. В.)
Варіативна складова Базового компоненту дошкільної освіти реалізується через роботу гуртків:
-          «Океан емоцій» за парціальною програмою «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт. -  Березіна О. М., Гніровська О. З.,  Линник Т. А.).;
хореографічна студія «ВЕСЕЛКА» музично-рухової діяльності дітей дошкільного віку за програмою А.Шевчук  «Дитяча хореографія».
          Робота в гуртках за інтересами дітей у ДНЗ, є організаційною формою освітнього процесу. Її мета: задовольняти потреби й зацікавленості дитини до певного виду діяльності, розвивати її природні, загальні та спеціальні здібності; активізувати дитячу творчість, своєчасно виявляти обдарованість. Заняття в гуртках за інтересами переважно планується в другій половині дня. Тривалість гурткової роботи – 15-25 хв. залежно від віку дітей. День проведення гурткової роботи визначено у розкладі занять кожної вікової групи.
Додаткові освітні послуги в ДНЗ не надаються.
Навчальний рік у закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року, літній оздоровчий період – з 1 червня по 31 серпня.
У період канікул з дітьми проводиться фізкультурно-оздоровча і художньо-продуктивна діяльність.    
         У дошкільному навчальному закладі встановлено 5-денний навчальний тиждень. Заклад працює з 7.30 до 18.00.
        Протягом дня рівномірно розподіляються всі види активності за основними лініями розвитку залежно від бажань та інтересу дітей.
         Тривалість спеціально організованих фронтальних занять становить:
     - у групі раннього віку – не більше 10 хвилин;
     - у першій молодшій групі – не більше 15 хвилин;
     - у другій молодшій  групі –20 хвилин;
     - у старшій групі –25 хвилин.
       Тривалість перерв між заняттями – не менше 10  хвилин.
       Розподіл  занять на тиждень в організованих видах діяльності укладається за змістовними освітніми лініями відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України 20.04.2015 №446 «Про затвердження гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності». Кількість занять інваріантної складової повністю відповідає вимогам наказу. (Додаток 2).
        У навчально-виховному процесі використовуються такі форми організації діяльності дітей: інтегровані, комплексні, індивідуальні, індивідуально-групові,  групові заняття, а також міні-заняття упродовж дня.
Значному скороченню організованих форм навчальної діяльності (занять) сприяє блочно-тематична організація освітнього процесу на засадах інтеграції, яка істотно знижує навчальне навантаження на дітей. При цьому тривалість інтегрованого заняття може дещо збільшуватись за рахунок постійної зміни різних видів дитячої діяльності (на 5, 10, 15 хвилин відповідно в молодшій, середній, старшій групах), проте інтегроване заняття заміняє всі інші, крім занять з фізичної культури й музичного виховання. Щодня можна проводити одне інтегроване заняття, закріплюючи набуті дітьми знання і вміння в різних видах дитячої діяльності протягом дня. При цьому тривалість статичного навантаження у положенні сидячи на одне заняття не повинна перевищувати для дітей молодших груп – 15 хвилин, середніх – 20 хвилин, старших – 25 хвилин.
         Життєдіяльність дітей наповнюється цікавим змістом упродовж кожного дня й усього вікового періоду. При цьому орієнтиром у доборі засобів розвивального, виховного та навчального впливів на особистість є психологічний вік дитини та її життєвий досвід.

Завідуюча  ДНЗ №3                      А.Й.Притула                                                     


                                                                                                                                 
                                           Додаток 1
Інваріантна складова

Програми
Автор
Ким, коли затверджені
Комплексні
«Дитина в дошкільні роки», комплексна освітня програма – нова редакція 2015 року
(наук. кер. – Крутій К. Л., авт. колектив – Богуш А.М., Грицишина Т.І., Дем`яненко О.Є. та ін.)
Міністерством освіти і науки України листом від 06.11.2015 №1/11-16160
Парціальні освітні програми



Програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі «Грайлик»
Березіна О. М., Гніровська О.З.,   Линник Т. А.

Комісією з дошкільної педагогіки та психології науково-методичною радою з питань освіти Міністерства освіти і науки України лист від 31.03.2014 
№14.1/12-Г-501
«Дитяча хореографія»
Шевчук А.С.
 Гриф МОН України: Схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах (Лист від 05.05.2015 р., №14.1/12-Г-255)
Варіантна складова (по гурткам)
Програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі «Грайлик»

Березіна О. М., Гніровська О.З.,   Линник Т. А.

Комісією з дошкільної педагогіки та психології науково-методичною радою з питань освіти Міністерства освіти і науки України лист від 31.03.2014 
№14.1/12-Г-501
«Дитяча хореографія»
Шевчук А.С.
 Гриф МОН України: Схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах (Лист від 05.05.2015 р., №14.1/12-Г-255)



Додаток 2

Робочий навчальний план
ДНЗ №3 «Буратіно»
на 2017 - 2018 навчальний рік

Види діяльності за освітніми лініями
Кількість занять на тиждень за віковими групами
«Антошка»
(2-3р.)
«Ромашка» (3-4р.)
«Сонечко»
(4-5р.)
«Барвінчата»
(5-6(7р.))
Ознайомлення із соціумом
1
2
2
3
Ознайомлення з природним довкіллям
1
1
1
2
Художньо-продуктивна діяльність (музична, образотворча, театральна тощо)
4
4
5
5
Сенсорний розвиток
2
-
-
-
Логіко-математичний розвиток
-
1
1
2
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2
3
3
3
Здоров’я та фізичний розвиток
2
3
3
3
Загальна кількість занять на тиждень
10
11
12
15
Додаткові освітні послуги на вибір батьків

-
-
-
-
Гурткова робота з музично-рухової діяльності дітей дошкільного віку
-
-
1
1
Максимальна кількість занять на тиждень
10
12
13
16
Максимально допустиме навчальне навантаження на тиждень дитину (в астрономічних годинах)
1,4
3,0
4,3
6,7

Завідуюча КЗ ДНЗ №3 «Буратіно»                                                  А.Й.Притула
Чумаківської сільської ради

         1.Заняття із ознайомлення із соціумом спрямовані на реалізацію освітньої лінії Базового компонента «Дитина в соціумі», частково – «Особистість дитини». Передбачають формування навичок соціально визнаної поведінки, вміння орієнтуватись у світі людських взаємин, здоров’язбережувальної компетентності, реалізацію завдань патріотичного виховання дошкільників, у тому числі засобами народознавства.
         Програмові завдання в програмі «Дитина в дошкільні роки» в розділах: «Пізнавальний розвиток» (ознайомлення з довкіллям, народознавство), «Соціально-моральний розвиток», «Фізичний розвиток» (частково) та в програмі «Впевнений старт» в розділах: «Загальнопізнавальний розвиток» (у світі предметів, у світі людей), «Фізичний розвиток» (частково).
      2. Художньо-продуктивна діяльність передбачає заняття з музичної, образотворчої діяльності, художньої літератури.
Театралізована діяльність може буди присутня протягом дня як самостійний вид діяльності, чи включена у різні заняття для реалізації їх програмових завдань.
       Заняття з художньої літератури (1 заняття на тиждень) може бути проведено за     рахунок кількості таких занять: художньо-продуктивної діяльності у середній та старшій групах, розвитку мовлення у ІІ молодшій групі, інтегруватися у вище названі заняття в І молодшій групі.
     3.Під час планування сенсорного, логіко-математичного розвитку здійснюється конкретизація тем і завдань у межах програм з урахуванням вікових особливостей дітей (акцент на практичне ознайомлення з матеріалом).
  4.В розвиток мовлення і культуру мовленнєвого спілкування інтегруються завдання з художньої літератури  (перша та друга молодша групи) .
         5. Години, передбачені для фізкультурних занять не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального   навантаження  на дітей.
У дні, коли немає занять з фізкультури проводять фізкультурні комплекси під час денної прогулянки.
    6.Блочно-тематичний підхід до планування сприяє скороченню організованих форм навчальної діяльності (відображається в календарному плані).
      Допускається проведення занять у другу половину дня (образотворча діяльність, фізкультура тощо).
         7. Робота гуртків організовується у другу половину дня (після денного сну). Тривалість проведення гурткової роботи – 15 - 25 хвилин залежно від віку дітей.

        8. Максимально допустиме навчальне навантаження визначають шляхом множення загальної кількості занять на тиждень, відведених на вивчення освітніх ліній у віковій групі, на тривалість заняття залежно від віку вихованців.

Немає коментарів:

Дописати коментар