Вітаємо відвідувачів нашого блогу. Будемо радіВашим коментарям

Вітаємо відвідувачів нашого блогу. Будемо радіВашим коментарям
Вітаємо відвідувачів нашого блогу. Будемо раді Вашим коментарям

четвер, 27 січня 2022 р.

 

З 24 по 28 січня в закладі дошкільної освіти пройшов  Тиждень здоров'я .

Всі заходи з вихованцями були присвячені темі  «здоров'я». Через ігри та бесіди діти дізнавалися про свій організм багато корисного і потрібного, в процесі досліджень і експериментів з'ясували, для чого людині потрібні два ока, що вміє наш ніс, чому потрібно берегти вуха і багато іншого, спробували на смак овочі і фрукти і багато дізнались про правильне харчування.

Протягом тижня здоров'я вихованцям були запропоновані для розглядання ілюстрації «Спортивні змагання», «Особисті предмети гігієни». Діти молодшого і середнього віку познайомилися з творами К. Чуковського »« Мойдодир »; «Айболить»; А. Барто «Дівчинка замурзані»; Старші дошкільнята в ході читання художньої літератури познайомилися з творами А. Анпилова «Зубки захворіли», Г. Остера «Шкідливі поради», С. Михалкова «Про мімозу».

Під час режимних моментів  проводилися пальчикові гімнастики «Веселі ручки», «Наші пальці дружно в ряд», дихальна гімнастика. Рухливі ігри проводилися як на прогулянці, так і у вільному діяльності. Після сну діти щодня ходили по коригуючих доріжках. Багато було проведено бесід: «Здорова їжа цілий рік», «Мій режим дня»; «Хто дбає про наше здоров'я дому»; «Правила на кожен день»; «Моя сім'я і фізкультура»; «Які бувають звички»; «Хто допомагає підтримувати чистоту і порядок?» «Про користь занять спортом для здоров'я», «Навіщо потрібна їжа?» І т. Д.

Тиждень здоров'я - це не тільки частина виховної роботи, але також і свято для дітей. Для емоційного підйому, святкового настрою та як підсумок тижня здоров'я в  усіх групах були  проведені спортивні розваги.

Без уваги не залишились і наші батьки, протягом тижня були проведені батьківські збори в кожній віковій групі ( в рамках карантинних обмежень) на тему «Правильне харчування в закладі дошкільної освіти».

Таким чином, планована робота Тижня здоров'я виконана. Закладена мотивація у дітей дошкільного віку до здорового способу життя.  Проведена активна пропаганда  здорового способу життя серед батьків.

 



















Немає коментарів:

Дописати коментар